-RYN - RESTAURACJA MUSI ZARABIAĆ! PROSTE I SKUTECZNE METODY NA ZWIĘKSZENIE ZYSKU.
-RYN - RESTAURACJA MUSI ZARABIAĆ! PROSTE I SKUTECZNE METODY NA ZWIĘKSZENIE ZYSKU.

2.03 RYN


PIOTR ROGOWSKI
PAWEŁ GRUBA
Managerowie Zewnętrzni V4B.pl
wykład

V4B Manager Zewnętrzny szkolenie 2019 - nowe pomysły, nowe rozwiązania
Korzyści ze szkolenia



WSTĘP NA DARMOWE SZKOLENIE PO DOKONANIU REJESTRACJI
 

Wystarczy wdrożyć przedstawione rozwiązania, aby wzmocnić lojalność i zaangażowanie pracowników oraz zwiększyć ich zadowolenie,  przy jednoczesnym wzroście zysków! Dzięki naszemu szkoleniu, uświadomimy  Tobie jak powinien wyglądać biznes gastronomiczny „od kuchni” i jakich błędów nie wolno popełniać na dzisiejszym rynku gastronomicznym.

 

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

- Właścicieli biznesu gastronomicznego – to właśnie od nich najczęściej zależy zmiana strategii.
  Niestety bardzo często słyszymy „żałuję, że nie było tu mojego szefa”.

- Managerów i szefów kuchni – przedstawiamy sprawdzone pomysły, które mogą być inspiracją do zmian.
  Podpowiemy jak zbudować autorytet wśród pracowników.

- Osób aspirujących na wyższe stanowiska w restauracji.
  Podpowiadamy jak awansować i zyskać szacunek pracodawcy i podwładnych   

- Osób, które planują otworzyć biznes gastronomiczny – warto usłyszeć o problemach i rozwiązaniach,
  tak aby nie popełnić  kosztownych błędów na starcie

- Osób nie związanych z gastronomią – „pomimo, że nie mam restauracji,
  to wasze rozwiązania brzmią bardzo uniwersalnie i na pewno je wprowadzę”

 

SKĄD POMYSŁ NA TEMAT TEGO WYKŁADU?

W ciągu ostatnich 3 lat na naszych wykładach i prelekcjach uczestniczyło już kilkadziesiąt tysięcy osób.
Dodatkowo w ostatnim roku odbyliśmy około 40 indywidualnych szkoleń.
To właśnie ten bezpośredni kontakt z personelem dał nam obraz największych wyzwań, z którymi muszą się mierzyć restauratorzy.
Usłyszeliśmy problemy, które potrafią paraliżować rozwój, a niektóre z nich przyczyniają się nawet do bankructwa.
Jednocześnie mocno zdefiniowaliśmy działania wpływające na zwiększenie zysku oraz zmniejszenie rotacji.
Dlatego w temacie „Zarządzanie rentowną restauracją” chcielibyśmy podzielić się naszym doświadczeniem,
prezentując nie tylko gotowe rozwiązania, ale również innowacyjne spojrzenie w połączeniu tematów Zarządzania Kosztem z Zarządzania Personelem.  


OPINIE PO NASZYCH SZKOLENIACH

Fantastycznie przekazana ogromna dawka wiedzy i doświadczenia. Warto czerpać od takich ludzi jak Wy. Pozdrawiam i jeszcze raz wielkie dzięki”  - Dorota Warżajtis

Warto do Was wracać. Profesjonalizm, świetna atmosfera, doświadczenie, konkretne przykłady, a nie tylko hasła. Zupełnie nowe spojrzenie na zarządzanie w gastronomii... Dzięki za wszystko” - Magdalena Dudek

Dziękuję za przekazaną wiedzę i zastrzyk pozytywnej energii” - Paweł Sojka

Dużo wiedzy, dużo śmiechu- tylko wracać do Was na szkolenia :-)” - Anna Staryków.

Szkolenie super. Duża dawka wiedzy przekazana profesjonalnie. Jeszcze raz dziękujemy” - Agnieszka Nowakowska

Program szkolenia



4 SPRAWDZONE ROZWIĄZANIA I ZASADY, KTÓRE ZMIENIĄ TWÓJ BIZNES NA LEPSZE!:
 

- Jak wymagać od pracowników bez obawy o rotację? – Nie bójmy się zwracać uwagi personelowi. Zanim jednak będziesz chciał ich pouczać, musisz się do tego odpowiednio przygotować. Podpowiemy Ci jak należy wymagać i być przy tym szanowanym.

- Jak zwiększyć obrót w 2 miesiące – Przedstawimy techniki i metody sprzedaży, które zachęcą personel do zwiększenia zaangażowania przy obsłudze gości. Nie chodzi tylko o nauczenie kelnerów bycia „Przedstawicielem Handlowym Kucharza”, ale również zachęcanie Gości do wyrażania pozytywnych opinii. Dzisiaj często napiwek ma mniejsze znaczenie, niż szczere podziękowanie za profesjonalną obsługę.

- Co i jak zrobić, aby restauracja była policzalna? – Jako Manager Zewnętrzny V4B co miesiąc analizujemy wyniki ponad 170 restauracji w Polsce. Doświadczenie to pokazało nam, że nie tylko stworzenie tabelek w Excel’u jest istotne, ważniejsze jest doprowadzić do tego, aby były one regularnie wypełniane. Wskażemy proste rozwiązania, jak poznać swój biznes od strony liczb.

- Najważniejsze wskaźniki, które powinny się znaleźć w raportach. - Nie należy przesadzać z ilością danych wpisywanych przez pracowników. Przedstawimy najważniejsze kryteria, które powinny być stale monitorowane.

 

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA:

 

2 MARCA – Zamek Ryn, L'Art the la cuisine Martell 2019
godz. 12:00 - 14:00

 

MIEJSCE:

Zamek Ryn, Plac Wolności 2

 

CENA :

Szkolenie DARMOWE, wystarczy wypełnić formularz rejestracji

 

Prowadzący
Opinie uczestników szkolenia
Inne szkolenia
  • ŁÓDŹ - RENTOWNA RESTAURACJA- KOSZTY, OBROTY, PERSONEL. 10 SPRAWDZONYCH ZASAD ZARZĄDZANIA
    ŁÓDŹ - RENTOWNA RESTAURACJA- KOSZTY, OBROTY, PERSONEL. 10 SPRAWDZONYCH ZASAD ZARZĄDZANIA

    16.09 ŁÓDŹ


    PIOTR ROGOWSKI
    PAWEŁ GRUBA
    Managerowie Zewnętrzni V4B.pl
    wykład

  • WARSZAWA - RENTOWNA RESTAURACJA - KOSZTY, OBROTY, PERSONEL. 10 SPRAWDZONYCH ZASAD ZARZĄDZANIA.
    WARSZAWA - RENTOWNA RESTAURACJA - KOSZTY, OBROTY, PERSONEL. 10 SPRAWDZONYCH ZASAD ZARZĄDZANIA.

    17.09 WARSZAWA


    PIOTR ROGOWSKI
    PAWEŁ GRUBA
    Managerowie Zewnętrzni V4B.pl
    wykład

  • GDYNIA - RENTOWNA RESTAURACJA - KOSZTY, OBROTY, PERSONEL. 10 SPRAWDZONYCH ZASAD ZARZĄDZANIA.
    GDYNIA - RENTOWNA RESTAURACJA - KOSZTY, OBROTY, PERSONEL. 10 SPRAWDZONYCH ZASAD ZARZĄDZANIA.

    14.10 GDYNIA


    PIOTR ROGOWSKI
    PAWEŁ GRUBA
    Managerowie Zewnętrzni V4B.pl
    wykład i ćwiczenia

  • KRAKÓW - RENTOWNA RESTAURACJA - KOSZTY, OBROTY, PERSONEL. 10 SPRAWDZONYCH ZASAD ZARZĄDZANIA.
    KRAKÓW - RENTOWNA RESTAURACJA - KOSZTY, OBROTY, PERSONEL. 10 SPRAWDZONYCH ZASAD ZARZĄDZANIA.

    15.10 KRAKÓW


    PIOTR ROGOWSKI
    PAWEŁ GRUBA
    Managerowie Zewnętrzni V4B.pl
    wykład

  • SZCZECIN - RENTOWNA RESTAURACJA- KOSZTY, OBROTY, PERSONEL. 10 SPRAWDZONYCH ZASAD ZARZĄDZANIA
    SZCZECIN - RENTOWNA RESTAURACJA- KOSZTY, OBROTY, PERSONEL. 10 SPRAWDZONYCH ZASAD ZARZĄDZANIA

    18.11 SZCZECIN


    PIOTR ROGOWSKI
    PAWEŁ GRUBA
    Managerowie Zewnętrzni V4B.pl
    wykład

  • WROCŁAW - RENTOWNA RESTAURACJA - KOSZTY, OBROTY, PERSONEL. 10 SPRAWDZONYCH ZASAD ZARZĄDZANIA.
    WROCŁAW - RENTOWNA RESTAURACJA - KOSZTY, OBROTY, PERSONEL. 10 SPRAWDZONYCH ZASAD ZARZĄDZANIA.

    19.11 WROCŁAW


    PIOTR ROGOWSKI
    PAWEŁ GRUBA
    Managerowie Zewnętrzni V4B.pl
    wykład

Media o nas

V4B w mediach
masz pytania? chciałbyś nawiązać współpracę?nie wahaj się Zapytaj nas
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba

Powyższa lista nie jest kompletna, ponieważ niektórzy klienci zastrzegają sobie prawo do anonimowości

 

Zapisz się do Newslettera

Jeśli chcesz usunąć swój adres z naszego newslettera wpisz go w pole powyżej i  kliknij tutaj
© 2005 - 2019 V4B. Wszelkie prawa zastrzezone.
Budowa stron internetowych

Porozmawiaj z nami
Czat udostępnia Firmao.pl CRM