- SZCZECIN - RENTOWNA RESTAURACJA- KOSZTY, OBROTY, PERSONEL. 10 SPRAWDZONYCH ZASAD ZARZĄDZANIA
- SZCZECIN - RENTOWNA RESTAURACJA- KOSZTY, OBROTY, PERSONEL. 10 SPRAWDZONYCH ZASAD ZARZĄDZANIA

6.03 SZCZECIN


PIOTR ROGOWSKI
PAWEŁ GRUBA
Managerowie Zewnętrzni V4B.pl
wykład i ćwiczenia

V4B Manager Zewnętrzny szkolenie 2019 - nowe pomysły, nowe rozwiązania
Korzyści ze szkolenia



CENA PROMOCYJNA DO 27.02.2019 - 250ZŁ NETTO

CENA STANDARDOWA - 400ZŁ NETTO
 

Wystarczy wdrożyć połowę z 10 przedstawionych poniżej rozwiązań, aby wzmocnić lojalność i zaangażowanie pracowników oraz zwiększyć ich zadowolenie,  przy jednoczesnym wzroście zysków! Dzięki naszemu szkoleniu, uświadomimy  Tobie jak powinien wyglądać biznes gastronomiczny „od kuchni” i jakich błędów nie wolno popełniać na dzisiejszym rynku gastronomicznym.

 

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

- Właścicieli biznesu gastronomicznego – to właśnie od nich najczęściej zależy zmiana strategii.
  Niestety bardzo często słyszymy „żałuję, że nie było tu mojego szefa”.

- Managerów i szefów kuchni – przedstawiamy sprawdzone pomysły, które mogą być inspiracją do zmian.
  Podpowiemy jak zbudować autorytet wśród pracowników.

- Osób aspirujących na wyższe stanowiska w restauracji.
  Podpowiadamy jak awansować i zyskać szacunek pracodawcy i podwładnych   

- Osób, które planują otworzyć biznes gastronomiczny – warto usłyszeć o problemach i rozwiązaniach,
  tak aby nie popełnić  kosztownych błędów na starcie

- Osób nie związanych z gastronomią – „pomimo, że nie mam restauracji,
  to wasze rozwiązania brzmią bardzo uniwersalnie i na pewno je wprowadzę”

 

SKĄD POMYSŁ NA TEMAT TEGO WYKŁADU?

W ciągu ostatnich 3 lat na naszych wykładach i prelekcjach uczestniczyło już kilkadziesiąt tysięcy osób.
Dodatkowo w ostatnim roku odbyliśmy około 40 indywidualnych szkoleń.
To właśnie ten bezpośredni kontakt z personelem dał nam obraz największych wyzwań, z którymi muszą się mierzyć restauratorzy.
Usłyszeliśmy problemy, które potrafią paraliżować rozwój, a niektóre z nich przyczyniają się nawet do bankructwa.
Jednocześnie mocno zdefiniowaliśmy działania wpływające na zwiększenie zysku oraz zmniejszenie rotacji.
Dlatego w temacie „Zarządzanie rentowną restauracją” chcielibyśmy podzielić się naszym doświadczeniem,
prezentując nie tylko gotowe rozwiązania, ale również innowacyjne spojrzenie w połączeniu tematów Zarządzania Kosztem z Zarządzania Personelem.  


OPINIE PO NASZYCH SZKOLENIACH

Fantastycznie przekazana ogromna dawka wiedzy i doświadczenia. Warto czerpać od takich ludzi jak Wy. Pozdrawiam i jeszcze raz wielkie dzięki”  - Dorota Warżajtis

Warto do Was wracać. Profesjonalizm, świetna atmosfera, doświadczenie, konkretne przykłady, a nie tylko hasła. Zupełnie nowe spojrzenie na zarządzanie w gastronomii... Dzięki za wszystko” - Magdalena Dudek

Dziękuję za przekazaną wiedzę i zastrzyk pozytywnej energii” - Paweł Sojka

Dużo wiedzy, dużo śmiechu- tylko wracać do Was na szkolenia :-)” - Anna Staryków.

Szkolenie super. Duża dawka wiedzy przekazana profesjonalnie. Jeszcze raz dziękujemy” - Agnieszka Nowakowska

Program szkolenia



10 SPRAWDZONYCH ROZWIĄZAŃ I ZASAD, KTÓRE ZMIENIĄ TWÓJ BIZNES NA LEPSZE!:
 

- Jak wymagać od pracowników bez obawy o rotację? – Nie bójmy się zwracać uwagi personelowi. Zanim jednak będziesz chciał ich pouczać, musisz się do tego odpowiednio przygotować. Podpowiemy Ci jak należy wymagać i być przy tym szanowanym.

- Jak zatrudniać ludzi, aby nie odchodzili w ciągu 2 tygodni? – Wprowadzenie stanowiskowego planu działania daje niesamowite efekty przy wdrażaniu pracowników. Nie chodzi tu tylko o osoby bez doświadczenia, ale również przyzwyczajone do innych standardów z poprzednich miejsc pracy. Pokażemy jak dawać skuteczne ogłoszenia o pracę.

- Zrozum różnice dzielące pokolenia X, Y-(Millennials), Z – Dzięki zapoznaniu się z charakterystyką i różnicami międzypokoleniowymi, zaczynamy rozumieć zachowania, które dotychczas były niedopuszczalne. Warto akceptować i szukać rozwiązań, a nie walczyć.

- Jak wprowadzić efektywny system prowizyjny – Nie stworzysz stabilnego zespółu, jeżeli nie zaangażujesz pracowników w działania, za które będą otrzymywać nagrody (nie zawsze pieniężne). „Zbieraj punkty, zdobywaj nagrody”. ????

- Jak zwiększyć obrót w 2 miesiące – Przedstawimy techniki i metody sprzedaży, które zachęcą personel do zwiększenia zaangażowania przy obsłudze gości. Nie chodzi tylko o nauczenie kelnerów bycia „Przedstawicielem Handlowym Kucharza”, ale również zachęcanie Gości do wyrażania pozytywnych opinii. Dzisiaj często napiwek ma mniejsze znaczenie, niż szczere podziękowanie za profesjonalną obsługę.

- Co i jak zrobić, aby restauracja była policzalna? – Jako Manager Zewnętrzny V4B co miesiąc analizujemy wyniki ponad 170 restauracji w Polsce. Doświadczenie to pokazało nam, że nie tylko stworzenie tabelek w Excel’u jest istotne, ważniejsze jest doprowadzić do tego, aby były one regularnie wypełniane. Wskażemy proste rozwiązania, jak poznać swój biznes od strony liczb.

- Najważniejsze wskaźniki, które powinny się znaleźć w raportach. - Nie należy przesadzać z ilością danych wpisywanych przez pracowników. Przedstawimy najważniejsze kryteria, które powinny być stale monitorowane.

- „Naturalny ubytek”, czy niegospodarność - jak oceniać zagrożenia? – Najsłynniejsze pytanie w gastronomii to „Gdzie są te pieniądze?”. My już wiemy, że problem braku rentowności rzadko leży w kradzieży i nadużyciach. Przedstawimy fakty i przykłady. 

- Jak zmotywować Gości do pozostawiania pozytywnych komentarzy w Internecie oraz odwiedzenia Państwa lokalu? – Dzisiejszy wybór restauracji jest często powiązany z opinią w Internecie. Nie chodzi tylko o brak negatywnych komentarzy, ale również jak zachęcić gości do pozostawiania dobrych opinii. Przedstawimy najskuteczniejsze metody.

- Jak odpowiadać na negatywne komentarze? – Odpowiednio sformułowane zdania oraz używanie kluczowych słów, ma ogromne znaczenie dla osób które czytają nasze odpowiedzi i nie zawsze tu chodzi o ich adresata. Negatywne komentarze i ich odpowiedzi są zdecydowanie częściej czytane niż pozytywne. Przejmij nad nimi kontrolę!  


SZCZEGÓŁY SZKOLENIA:

6 marca – Szczecin
godz. 9:00 - 15:00

 

MIEJSCE:

Nowy Browar Szczecin
ul. Partyzantów 2

 

CENA PROMOCYJNA WAŻNA DO 27.02.2019:

250zł netto / osoba (zawiera ciągłą przerwę kawową i poczęstunek)

 

Prowadzący
Opinie uczestników szkolenia
Inne szkolenia
  • ŁÓDŹ - RENTOWNA RESTAURACJA- KOSZTY, OBROTY, PERSONEL. 10 SPRAWDZONYCH ZASAD ZARZĄDZANIA
    ŁÓDŹ - RENTOWNA RESTAURACJA- KOSZTY, OBROTY, PERSONEL. 10 SPRAWDZONYCH ZASAD ZARZĄDZANIA

    16.09 ŁÓDŹ


    PIOTR ROGOWSKI
    PAWEŁ GRUBA
    Managerowie Zewnętrzni V4B.pl
    wykład

  • WARSZAWA - RENTOWNA RESTAURACJA - KOSZTY, OBROTY, PERSONEL. 10 SPRAWDZONYCH ZASAD ZARZĄDZANIA.
    WARSZAWA - RENTOWNA RESTAURACJA - KOSZTY, OBROTY, PERSONEL. 10 SPRAWDZONYCH ZASAD ZARZĄDZANIA.

    17.09 WARSZAWA


    PIOTR ROGOWSKI
    PAWEŁ GRUBA
    Managerowie Zewnętrzni V4B.pl
    wykład

Media o nas

V4B w mediach
masz pytania? chciałbyś nawiązać współpracę?nie wahaj się Zapytaj nas
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba
Paweł Gruba

Powyższa lista nie jest kompletna, ponieważ niektórzy klienci zastrzegają sobie prawo do anonimowości

 

Zapisz się do Newslettera

Jeśli chcesz usunąć swój adres z naszego newslettera wpisz go w pole powyżej i  kliknij tutaj
© 2005 - 2019 V4B. Wszelkie prawa zastrzezone.
Budowa stron internetowych