-SZCZECIN - RENTOWNA RESTAURACJA- KOSZTY, OBROTY, PERSONEL. 10 SPRAWDZONYCH ZASAD ZARZĄDZANIA
-SZCZECIN - RENTOWNA RESTAURACJA- KOSZTY, OBROTY, PERSONEL. 10 SPRAWDZONYCH ZASAD ZARZĄDZANIA

18.11 SZCZECIN

Zapisz się


PIOTR ROGOWSKI
PAWEŁ GRUBA
Managerowie Zewnętrzni V4B.pl
wykład

Program szkolenia



10 SPRAWDZONYCH ROZWIĄZAŃ I ZASAD, KTÓRE ZMIENIĄ TWÓJ BIZNES NA LEPSZE!:
 

- Jak wymagać od pracowników bez obawy o rotację? – Nie bójmy się zwracać uwagi personelowi. Zanim jednak będziesz chciał ich pouczać, musisz się do tego odpowiednio przygotować. Podpowiemy Ci jak należy wymagać i być przy tym szanowanym.

- Jak zatrudniać ludzi, aby nie odchodzili w ciągu 2 tygodni? – Wprowadzenie stanowiskowego planu działania daje niesamowite efekty przy wdrażaniu pracowników. Nie chodzi tu tylko o osoby bez doświadczenia, ale również przyzwyczajone do innych standardów z poprzednich miejsc pracy. Pokażemy jak dawać skuteczne ogłoszenia o pracę.

- Zrozum różnice dzielące pokolenia X, Y-(Millennials), Z – Dzięki zapoznaniu się z charakterystyką i różnicami międzypokoleniowymi, zaczynamy rozumieć zachowania, które dotychczas były niedopuszczalne. Warto akceptować i szukać rozwiązań, a nie walczyć.

- Jak wprowadzić efektywny system prowizyjny – Nie stworzysz stabilnego zespółu, jeżeli nie zaangażujesz pracowników w działania, za które będą otrzymywać nagrody (nie zawsze pieniężne). „Zbieraj punkty, zdobywaj nagrody”.

- Jak zwiększyć obrót w 2 miesiące – Przedstawimy techniki i metody sprzedaży, które zachęcą personel do zwiększenia zaangażowania przy obsłudze gości. Nie chodzi tylko o nauczenie kelnerów bycia „Przedstawicielem Handlowym Kucharza”, ale również zachęcanie Gości do wyrażania pozytywnych opinii. Dzisiaj często napiwek ma mniejsze znaczenie, niż szczere podziękowanie za profesjonalną obsługę.

- Co i jak zrobić, aby restauracja była policzalna? – Jako Manager Zewnętrzny V4B co miesiąc analizujemy wyniki ponad 170 restauracji w Polsce. Doświadczenie to pokazało nam, że nie tylko stworzenie tabelek w Excel’u jest istotne, ważniejsze jest doprowadzić do tego, aby były one regularnie wypełniane. Wskażemy proste rozwiązania, jak poznać swój biznes od strony liczb.

- Najważniejsze wskaźniki, które powinny się znaleźć w raportach. - Nie należy przesadzać z ilością danych wpisywanych przez pracowników. Przedstawimy najważniejsze kryteria, które powinny być stale monitorowane.

- „Naturalny ubytek”, czy niegospodarność - jak oceniać zagrożenia? – Najsłynniejsze pytanie w gastronomii to „Gdzie są te pieniądze?”. My już wiemy, że problem braku rentowności rzadko leży w kradzieży i nadużyciach. Przedstawimy fakty i przykłady. 

- Jak zmotywować Gości do pozostawiania pozytywnych komentarzy w Internecie oraz odwiedzenia Państwa lokalu? – Dzisiejszy wybór restauracji jest często powiązany z opinią w Internecie. Nie chodzi tylko o brak negatywnych komentarzy, ale również jak zachęcić gości do pozostawiania dobrych opinii. Przedstawimy najskuteczniejsze metody.

- Jak odpowiadać na negatywne komentarze? – Odpowiednio sformułowane zdania oraz używanie kluczowych słów, ma ogromne znaczenie dla osób które czytają nasze odpowiedzi i nie zawsze tu chodzi o ich adresata. Negatywne komentarze i ich odpowiedzi są zdecydowanie częściej czytane niż pozytywne. Przejmij nad nimi kontrolę!  


SZCZEGÓŁY SZKOLENIA:

18 listopada – Szczecin
godz. 9:00 - 15:00

 

MIEJSCE:

Nowy Browar Szczecin
ul. Partyzantów 2

 

CENA:

300zł netto / osoba (zawiera ciągłą przerwę kawową i poczęstunek)

 

Korzyści ze szkolenia


 

Wystarczy wdrożyć połowę z 10 przedstawionych poniżej rozwiązań, aby wzmocnić lojalność i zaangażowanie pracowników oraz zwiększyć ich zadowolenie,  przy jednoczesnym wzroście zysków! Dzięki naszemu szkoleniu, uświadomimy  Tobie jak powinien wyglądać biznes gastronomiczny „od kuchni” i jakich błędów nie wolno popełniać na dzisiejszym rynku gastronomicznym.

 

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

- Właścicieli biznesu gastronomicznego – to właśnie od nich najczęściej zależy zmiana strategii.
  Niestety bardzo często słyszymy „żałuję, że nie było tu mojego szefa”.

- Managerów i szefów kuchni – przedstawiamy sprawdzone pomysły, które mogą być inspiracją do zmian.
  Podpowiemy jak zbudować autorytet wśród pracowników.

- Osób aspirujących na wyższe stanowiska w restauracji.
  Podpowiadamy jak awansować i zyskać szacunek pracodawcy i podwładnych   

- Osób, które planują otworzyć biznes gastronomiczny – warto usłyszeć o problemach i rozwiązaniach,
  tak aby nie popełnić  kosztownych błędów na starcie

- Osób nie związanych z gastronomią – „pomimo, że nie mam restauracji,
  to wasze rozwiązania brzmią bardzo uniwersalnie i na pewno je wprowadzę”

 

SKĄD POMYSŁ NA TEMAT TEGO WYKŁADU?

W ciągu ostatnich 3 lat na naszych wykładach i prelekcjach uczestniczyło już kilkadziesiąt tysięcy osób.
Dodatkowo w ostatnim roku odbyliśmy około 120 indywidualnych szkoleń.
To właśnie ten bezpośredni kontakt z personelem dał nam obraz największych wyzwań, z którymi muszą się mierzyć restauratorzy.
Usłyszeliśmy problemy, które potrafią paraliżować rozwój, a niektóre z nich przyczyniają się nawet do bankructwa.
Jednocześnie mocno zdefiniowaliśmy działania wpływające na zwiększenie zysku oraz zmniejszenie rotacji.
Dlatego w temacie „Zarządzanie rentowną restauracją” chcielibyśmy podzielić się naszym doświadczeniem,
prezentując nie tylko gotowe rozwiązania, ale również innowacyjne spojrzenie w połączeniu tematów Zarządzania Kosztem z Zarządzania Personelem.  


OPINIE PO NASZYCH SZKOLENIACH

Fantastycznie przekazana ogromna dawka wiedzy i doświadczenia. Warto czerpać od takich ludzi jak Wy. Pozdrawiam i jeszcze raz wielkie dzięki”  - Dorota Warżajtis

Warto do Was wracać. Profesjonalizm, świetna atmosfera, doświadczenie, konkretne przykłady, a nie tylko hasła. Zupełnie nowe spojrzenie na zarządzanie w gastronomii... Dzięki za wszystko” - Magdalena Dudek

Dziękuję za przekazaną wiedzę i zastrzyk pozytywnej energii” - Paweł Sojka

Dużo wiedzy, dużo śmiechu- tylko wracać do Was na szkolenia :-)” - Anna Staryków.

Szkolenie super. Duża dawka wiedzy przekazana profesjonalnie. Jeszcze raz dziękujemy” - Agnieszka Nowakowska

Prowadzący
Opinie uczestników szkolenia
Inne szkolenia
  • SZCZECIN - RENTOWNA RESTAURACJA - BĄDŹ 10 KROKÓW PRZED KONKURENCJĄ.
    RENTOWNA RESTAURACJA - BĄDŹ 10 KROKÓW PRZED KONKURENCJĄ.
  • POZNAŃ - RENTOWNA RESTAURACJA - BĄDŹ 10 KROKÓW PRZED KONKURENCJĄ.
    RENTOWNA RESTAURACJA - BĄDŹ 10 KROKÓW PRZED KONKURENCJĄ.
  • WROCŁAW - RENTOWNA RESTAURACJA - BĄDŹ 10 KROKÓW PRZED KONKURENCJĄ.
    RENTOWNA RESTAURACJA - BĄDŹ 10 KROKÓW PRZED KONKURENCJĄ.
  • KRAKÓW - RENTOWNA RESTAURACJA - BĄDŹ 10 KROKÓW PRZED KONKURENCJĄ.
    RENTOWNA RESTAURACJA - BĄDŹ 10 KROKÓW PRZED KONKURENCJĄ.
  • KATOWICE - RENTOWNA RESTAURACJA - BĄDŹ 10 KROKÓW PRZED KONKURENCJĄ.
    RENTOWNA RESTAURACJA - BĄDŹ 10 KROKÓW PRZED KONKURENCJĄ.
  • ŁÓDŹ - RENTOWNA RESTAURACJA - BĄDŹ 10 KROKÓW PRZED KONKURENCJĄ.
    RENTOWNA RESTAURACJA - BĄDŹ 10 KROKÓW PRZED KONKURENCJĄ.
  • WARSZAWA - RENTOWNA RESTAURACJA - BĄDŹ 10 KROKÓW PRZED KONKURENCJĄ.
    RENTOWNA RESTAURACJA - BĄDŹ 10 KROKÓW PRZED KONKURENCJĄ.
  • OLSZTYN - RENTOWNA RESTAURACJA - BĄDŹ 10 KROKÓW PRZED KONKURENCJĄ.
    RENTOWNA RESTAURACJA - BĄDŹ 10 KROKÓW PRZED KONKURENCJĄ.
  • RENTOWNA RESTAURACJA - BĄDŹ 10 KROKÓW PRZED KONKURENCJĄ - SZKOLENIE ON-LINE.
    RENTOWNA RESTAURACJA - BĄDŹ 10 KROKÓW PRZED KONKURENCJĄ - SZKOLENIE ON-LINE.
  • GDYNIA - RENTOWNA RESTAURACJA - BĄDŹ 10 KROKÓW PRZED KONKURENCJĄ.
    RENTOWNA RESTAURACJA - BĄDŹ 10 KROKÓW PRZED KONKURENCJĄ.

Media o nas

V4B w mediach

Powyższa lista nie jest kompletna, ponieważ niektórzy klienci zastrzegają sobie prawo do anonimowości

 

Zapisz się do Newslettera

Jeśli chcesz usunąć swój adres z naszego newslettera wpisz go w pole powyżej i  kliknij tutaj
© 2005 - 2020 V4B. Wszelkie prawa zastrzezone.
Budowa stron internetowych